0 267

13.07.2018 11:06
Ras'gelsin
16.07.2018 10:31
16.07.2018 10:31
sağ kolum iptal ak
16.07.2018 10:31
Duygu crys hanımla evlenicek ama bizim de aramızda bişeyler var
16.07.2018 10:30
16.07.2018 10:30
Utanma biraz ara ver. Miden için de alka seltzer iç iki tablet
16.07.2018 10:30
Irmakla duygudan şüpheleniyorum. Aralarında bir şeyler olabilir 🤔
16.07.2018 10:29
Bu nassı şirket ya IT telefonlarını açmıyor
16.07.2018 10:29
belovedbride demiş ki:
Alkoldendir
Bence de. Çok abarttım yaa ırmakım
Utanıyoruuuuummmmmm
16.07.2018 10:29
Patron yok çok konuşuyorlar yine

Fakat bişey diyemiyorum ofiste internet yok
16.07.2018 10:28
aman gece de bu mevzu uyandım hala bumu oldu bitti işte
16.07.2018 10:28
ediz ve reddayı
16.07.2018 10:28
adam alelen allahını s... diyor ve ben istediğim gibi söverim kimene diyor
16.07.2018 10:27
ne oldu yine anlamadık
16.07.2018 10:27
YA Bİ ZAHMET DLGLGŞDLAŞDKD
16.07.2018 10:27
Kimleri sildin fatih tam liste veriri misim
16.07.2018 10:27
belovedbride demiş ki:
YAAAAAAA ÖZLEMEZ MİYİİİİM
Oley be Irmak özlesin yeter zaten
16.07.2018 10:27
Yalnız aşırı nispetçisin duygu hajsjah
16.07.2018 10:27
mevzu kimin neye taptığı değil silinen postlar var orada göremediğiniz
16.07.2018 10:27
Tatil bitti mesai başladı aq böylr hayatın şuan akdkglf
16.07.2018 10:27
duygudee demiş ki:
Özlediniz mi beni?
YAAAAAAA ÖZLEMEZ MİYİİİİM

feragatname | gizlilik sözleşmesi