0 259

forumlar > genel / off topic > dudaklarımkilitli'nin doğum günü şeysi

forumlar > genel / off topic > dudaklarımkilitli'nin doğum günü şeysi
0 259

18.03.2018 00:52
Seni seviyorum kadın!

Yeni yaşın kutlu olsun. İyi ki doğdunnnn...
bugün 06:08
abi yapın artık şu doğum gününü.. ay yıl oldu amk .. H-birthday çakayım yine gelecekten geçmişe
dün 16:43
Ay ben bu gece yeniden dogmak istiyorum
dün 15:50
berg demiş ki:
o. mutlu yaşlar sinem
Benimki yaştan sizin mutluluk nereden ithal berg bey parlıyosunuz 😂
dün 12:39
o. mutlu yaşlar sinem
dün 12:37
Ülkece iyiki doğacağızzzzzz mı buuuu akşaaaaam
23.06.2018 13:05
ubk demiş ki:
Ya gec kaldim sanirim ama yeni yaşın kutlu olsun umarim kirilmamissindir bana
Ya kiyamam daha parti yapmadik zaten seni beklioruzz tşk
22.06.2018 12:09
Ya gec kaldim sanirim ama yeni yaşın kutlu olsun umarim kirilmamissindir bana
22.06.2018 10:28
dudaklarımkilitli demiş ki:
teşekkürler nişanlı dilekkk hanım
Yiaaaa

Hepiii börtttt dey o zaman yeniden eheh
21.06.2018 18:52
biz it gibi çalıştık huzurunu fark edemedik bugün eren beyyyyyyyyyyy
21.06.2018 18:52
teşekkürler nişanlı dilekkk hanım
21.06.2018 08:06
Ne kadar da huzurlu bi dogumgunu sabahi

DGKO Sinem
20.06.2018 23:40
Iyi ki doğdun
20.06.2018 20:05
ah pertini demiş ki:
iyi ki doğdun sinem biraz geç oldu ama kusura bakma aklımdaydın yazamadım bi türlü
Alper benim göbeğim var diye kutlamıyorsun her gün doğum günümü değil mi ?
20.06.2018 18:56
Shsgekd
20.06.2018 18:56
Oo alper selam canım benim
Yok canım ne kusuru ne güzel hatırlamışsın 3 ay sonra
20.06.2018 01:39
iyi ki doğdun sinem biraz geç oldu ama kusura bakma aklımdaydın yazamadım bi türlü
19.06.2018 19:47
Eheheheheh ohhh çiçek gibi olmuş buralarrr

Kıssslar allahtan membaaaaasını bulamadı sitedeki yakisikliii erkeklerinnnn heheheehh
19.06.2018 17:14
İyi bayramlar
19.06.2018 08:34
Ooooo nice yaslara. Dün isim ciki gelemedim partiye yarin ki dogum gününe insallah
19.06.2018 08:06
Sinemcim doğum günün kutlu olsun

feragatname | gizlilik sözleşmesi