0 294

forumlar > genel / off topic > exmaniax emrah'ın doğum günü topiği

forumlar > genel / off topic > exmaniax emrah'ın doğum günü topiği
0 294

19.08.2017 12:31
Kötü espri üretebilen, kötü espriden anlayabilen, zeki ve fotoşortsever kardeşim. İyi yaşlar olsun. Bu yaş sana uğurlu gelsin.



Not: Daha bir ay var aşağı yukarı ama o sıra meşgul olurum, unuturum falan, eşeği sağlam kazığa bağlayalım...
18.09.2017 16:08
pasta niyetine parmak vardı
onu kestim
18.09.2017 15:08
pasta var mı?.
18.09.2017 15:07
allah tamamını erdirsin kardeşim
18.09.2017 15:02
happy fırt dey
18.09.2017 14:59
Dün dünde kaldi evet ama bugünde kutlanasi.. al sana çiçek, doğum günün kutlu olsun
24.08.2017 15:54
başka exmaniax mı var ya..... şaka şaka
cod oynamadım online ama bahsettiğin oynasana.com ise evet
24.08.2017 09:33
Cod2'deki Exmaniax mi?
23.08.2017 20:27
Şimdi kutlamayacağım. Günü gelince kutlamayı düşünüyorum. Yani doğum sancıları başlayınca başlık açmışsınız resmen sjfkdkf
23.08.2017 19:21
İyiki doğdun canım geç oldu ama
23.08.2017 19:12
halbukiçoktatlıyım demiş ki:
mutlu yıllar olsun karşim. azıcık geç olmuş ama
Yok kamki geç değil
Hatta daha var. Kimse kaçırmasın diye
Sağol🐎🙇😳
23.08.2017 18:18
mutlu yıllar olsun karşim. azıcık geç olmuş ama
21.08.2017 13:07
doğum günün tekrar kutlu olsu Emrah.
20.08.2017 04:49
Bravo
20.08.2017 00:18
Mangaka engeli kaldır bunu demek için girmiştim
19.08.2017 21:48
Vurduğun gol olsun
19.08.2017 21:19
Bu çocuk kim lan

Beni engellemiş
19.08.2017 19:32
bende öpçem
19.08.2017 17:29
arkadaşlar kutlama yarın yeşilköy sahili'nde, polat otel tarafında olacak. mavi renkli suriyeli çadırı ile donla denize giren kıbrıs dövmeli amca'nın havlusunun ortasında.

gelince alo dersiniz.
19.08.2017 15:56
Double kutlama varmış dediler geldik
Kutlu & mutlu olsun ki
19.08.2017 15:50
mutlu yaşlar canım.