0 303

09.03.2017 19:13
Haydee rastgele
15.03.2017 22:45
15.03.2017 22:45
Beşiktaş sihir cafeyi hatırlayanlar fav
15.03.2017 22:45
İlkokula başladığım yıl ahahjssk
15.03.2017 22:44
18 sene öncesi

(Düşünemedi)
15.03.2017 22:44
Abla çay diyo, yok teşekkürler diyosun, koyuyo masaya sjsjssl
15.03.2017 22:44
3-4 yıl önce bi arkadaşla gitmiştim. Kahvehane gibi. Sürekli çay geliyo masaya. İçmesen de ödüyosundjsjsksk
15.03.2017 22:43
Sinem diye aşqm vardı o zamanlar düşün bundan 18 sene öncesi
15.03.2017 22:43
Aiiy ezgi cafe sjsjslsşs hala liselilerin gidip öpüştüğü yer
- bu mesaj, oo papatya tarafından 22:43 15.03.2017 tarihinde düzenlendi.
15.03.2017 22:43
O zaman 18 ya da 19 yaşındaydım
15.03.2017 22:42
Liseli metalcilerin yeri demişlerdjjsks
15.03.2017 22:42
Çok komik bir aileyiz
Cidden
Çıldırmışız
Kimse de durup nabıyonuz demiyor
15.03.2017 22:42
Orada apartmanin arka bahçesi vardı
15.03.2017 22:42
Duruyo mu hala orası ya, duymadım hiç.
15.03.2017 22:41
Hemen yanında ezgi vardı
15.03.2017 22:41
emolar tükendi bitti acımız büyük
15.03.2017 22:40
Onaon karşısında atarici vardı eskiden
15.03.2017 22:40
atletiko maçı var izlesem mi acaba
15.03.2017 22:40
Eff ne çok emo vardı orda ya sahajaks
15.03.2017 22:39
exmaniax demiş ki:
Bana nazlı yardan aman
Bİ HABER VERİN
Nazlı yar feci zigişti dün gece haberin olsun
15.03.2017 22:39
Dostun önünde oturuyorum. Gelsene.....