0 302

08.09.2016 11:15
Rastgele.
21.09.2016 09:06
üşenmezsem bir fotoğraf atarım, bildiğim işkence etmişler yavrulara bizim manyaklar.
21.09.2016 09:05
Hayır napıyor hap falan mı içiyor? Buzdolabının üstünden mi atlıyor?
21.09.2016 09:05
O nasıl kedi lan öyle... İntihar falan... Amk yiyip içip yatıyorlar zaten bir de intihar mı ediyorlarmış..
21.09.2016 09:04
Daha duymadan saymaya başlamışaljslş
21.09.2016 09:04
Ama sen yine de Uğurcana sövebilirsin.. Birazdan gelir
21.09.2016 09:04
Günün anlam ve önemine binaen güzel bir giriş yaptığımı düşünüyorum.
21.09.2016 09:04
Neyse yeteri kadar tribe girdin sanırım... Yok ya salladım.. Biri bahsetmişse de genelde okumadığım için bilmiyorum... Kimse bana bir şey demedi yani
21.09.2016 09:04
Güzaydııığn.
21.09.2016 09:03
ablamın kediler intihara meyilliymiş, bizim kızlara dayanamadılar
21.09.2016 09:02
kaçmak için yol arıyorum resmen
21.09.2016 09:02
Şu şey falan diyorlardı
21.09.2016 09:02
A bu redda o reddaymış
21.09.2016 09:02
bu arada 6. nesil bulgaristan vatandaşı akrabanız varsa vatandaşlık alabiliyorsunuz gibi durum var
21.09.2016 09:00
hava ne güzel
21.09.2016 09:00
günaydın
21.09.2016 08:59
ofisimi özlemişim
21.09.2016 08:59
çünkü gebze
21.09.2016 08:59
işe 1 saat rötarlı geldik
21.09.2016 08:57
Corbacida bunu konusuyorduk. Garson abinin karisi izlandaliymis.
Bize aciklama yapti ahsjfjgi
21.09.2016 08:56
İyi de işim var ki benim..