0 289

forumlar > ilişkiler > nedir normal ilişki?

forumlar > ilişkiler > nedir normal ilişki?
0 289

29.04.2016 02:17
Her şey başlayana kadar gibi. Tek bildiğim ayartmak. Arabaları kovalayan köpekler gibi. Ya durursa? Ben ne yapacağım? Bildiğim her şey burada bitiyor.
Nasıl bir şey ki normal ilişki? Çok mu geç öğrenmek için? Yoksa boş ver zaten bir numarası yok muydu?

Hepsi hepsi öbüş, sarıl,yaşa işte galiba.

Hadi! Gömün benimle birlikte, makatta sallanan tüm laleleri!


E-d-i-T
- bu mesaj, muuazzam tarafından 00:32 01.05.2016 tarihinde düzenlendi.
01.05.2016 00:34
Laleler tek tek dökülmüş ya kendiliğinden
30.04.2016 23:50
normalse normaldir.





30.04.2016 23:36
konuyla alakalı zerre fikrim yok. sırf farklı bir başlığa yazmak için yazdım..
30.04.2016 18:58
normal ilişki var
ters ilişki var

anladın bence
30.04.2016 09:18
Bitsin artık!
30.04.2016 00:31
normal bir şey yokken, ilişkiyi aramak da ayrı bir zamazingo. tabi, tabi. üzülerek söylüyorum.
29.04.2016 23:14
Nedir normal ilişki ben bilmiyorum. Belki ne istediğini bildiği bilen kişilerin yaşadıklarıdır...
29.04.2016 23:10
yıl olmuş 2016.
tarçınlı havuçlu kekte yapın mk.
29.04.2016 23:08
rüknettin demiş ki:
Amınakoyim bi de editlemiş lan ahahah
asfsdjhsjkf
29.04.2016 11:20
kimse anlayamadı ne istiyor ..fazla osbir çekmek beyin yakar diyorlardı doğruymuş.
29.04.2016 11:16
yürüdüğü yere giden adam demiş ki:
laleyle lavman mı yapıyormuş.
29.04.2016 11:16
laleyle lavman mı yapıyormuş.
29.04.2016 11:10
Amınakoyim bi de editlemiş lan ahahah
29.04.2016 09:45
grime demiş ki:
asjafmsdbfd LAV-MAN
29.04.2016 09:44
uykusuzsözcük demiş ki:
Lavman deyince de süper kahraman gibi oldu akshajkshakj
asjafmsdbfd LAV-MAN
29.04.2016 09:43
grime demiş ki:
Lavman kesin çözüm
Lavman deyince de süper kahraman gibi oldu akshajkshakj
29.04.2016 09:34
Lavman kesin çözüm
29.04.2016 09:28
hmm
29.04.2016 09:12
doktora elletsin.
29.04.2016 08:52
bilemedim kanka bi sorsana