0 303

forumlar > genel / off topic > gianmarco pozzecco doğum günüsü

forumlar > genel / off topic > gianmarco pozzecco doğum günüsü
0 303

12.01.2016 13:22
Talihsiz bir gunde dovmussun sevdiceyim.... sana acilan topikler siliniyor... sen imkansizsin...
Iyi ki dovdun shskdhksnsjs muck
21.01.2016 23:23
Doğum.günün kutlu olsun genç adam....
14.01.2016 19:32
Ay iyi ki doğum günün oldu kutlu olsun
14.01.2016 18:23
Hepinize cok cok tesekkurler kocaman sarilmalar,
Topik kilit tamam utaniyom gecti bitti :>
14.01.2016 16:32
bugün doğsaydın kesinlikle yarın kutlardım
13.01.2016 23:30
Büyümüşte doğum gününü kutlarmış ay aydfh... Kutlarım abim şaka bir yana.
13.01.2016 17:34
sana da mutlu yaşlar
13.01.2016 17:19
Mutlu yillarin olsun dogum gunun kutlu olsunn
13.01.2016 15:44
Tesekkiller pirensler piremsesler ^^
13.01.2016 13:24
solitude demiş ki:


bu da bizden... güle güle kullan.
vay be kankama bak sen
13.01.2016 13:21
dündü çok eylendikslkadjsd
12.01.2016 23:53
nice mutlu yaşların olsun
doğum günüsün kutlu olsun
12.01.2016 21:57
eyvallah
12.01.2016 21:51
kendi dovum gününde bile beni çizen maritama teşekkürler ^^

12.01.2016 21:35
Biz de seni cizdik o kadar, paylassana aşkey bi burda hshdhd
- bu mesaj, gianmarco pozzecco tarafından 21:36 12.01.2016 tarihinde düzenlendi.
12.01.2016 21:29
oha keşke benim doğum günüm olsaydı ya ne kadar mükemmel çizmiş
ŞAHANE
12.01.2016 21:14
vers les nuages demiş ki:
Bugra bir OGLAK burcuun doum gunu gerekirse on kere kutlanir dhxkxj
dgsgsad
can evimden vurdun beni
40 gün 40 gece kutlayalım
12.01.2016 20:39
solitude demiş ki:


bu da bizden... güle güle kullan.


aha, açıldı, abi çok teşekkür ederim ya mükemmel olmuş
- bu mesaj, gianmarco pozzecco tarafından 21:05 12.01.2016 tarihinde düzenlendi.
12.01.2016 20:16
Bugra bir OGLAK burcuun doum gunu gerekirse on kere kutlanir dhxkxj
12.01.2016 19:52


bu da bizden... güle güle kullan.
- bu mesaj, mangaka tarafından 19:53 12.01.2016 tarihinde düzenlendi.
12.01.2016 19:50
Mutlu yaşlar kanka