0 296

forumlar > sinema & tv > reis filmi çok yakında vizyonda

forumlar > sinema & tv > reis filmi çok yakında vizyonda
0 296

07.11.2015 11:48
Evet Arkadaşlar devir onların devri...Yapıyorlar filmlerini bir güze... İzleyecek %50 Dahada gaza gelicek

ALLLAH YOLUNDA HEPİNİZ DİZ ÇÖKÜCEKSİNİZ ! GERÇEKLERİ GÖRECEKSİNİZ....

FİLMİN KONUSU

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın hayat hikayesinden esinlenerek hazırlanan son dönemlerin en iddialı projelerinden Reis filmi; 1960'lı yıllarda başlayan yasaklar, toplum çatışmaları, Türkiye'nin o yıllardan günümüze kadar yaşadığı tüm zorluklar konu edilerek hazırlandı.











- bu mesaj, johnny bravo tarafından 11:48 07.11.2015 tarihinde düzenlendi.
07.11.2015 17:47
Reisenberg
I'm the danger Emine
07.11.2015 15:58
07.11.2015 15:06
Artık iyiden iyiye "Say my name" diye geziyodur herif
Reis diye film yaptırmış lan
07.11.2015 14:54
Bilal'i oynamayi kabul eden olmus mu?
07.11.2015 13:09
lori demiş ki:
çok karşıma çıkıosun,,,

gençsin harcanırsın
Harcamak bukadar kolaysa buyur. Burdan ahkam kesicek değilim.
07.11.2015 12:54
Bu tur filmlerde önemli olan halkı bilinçlendirmek. Gerekirse tvlere bedelsiz de verebiliriz yayın hakkını sukur paramızı bu milletten kacamiyoruz bu millete gerçekleri göstermek içinde para harcamaktan cekinmeyiz.
07.11.2015 12:47
hayır ak aralıkta çekimler başlayacak diyor ama her sahne çekilmiş vay akhahahahaha
07.11.2015 12:46
jhonny bravo demiş ki:
Ayıpsın kardeşim özel davetiye gönderiyolar bize sizede gelir mutlaka biliyosun artık Müslümanız para gücümüzde var sıkıntı yok Maaşa ne zam gelir belli değil şimdi
Yatsıdan sonra gelirim ben o zaman
07.11.2015 12:42
ekonomistyarısı demiş ki:
Caner gidiyor muyuz galaya
Ayıpsın kardeşim özel davetiye gönderiyolar bize sizede gelir mutlaka biliyosun artık Müslümanız para gücümüzde var sıkıntı yok Maaşa ne zam gelir belli değil şimdi
07.11.2015 12:42
Caner gidiyor muyuz galaya
07.11.2015 12:40
lori demiş ki: Evet bencede o kapatılsın açıklama yok falan çok kötü açmışsın.
07.11.2015 12:01
Para bok patlasa ne olur
07.11.2015 12:01
kod adı koz var mesela o da çok güzel patladı auhsdua